Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Φιλμάκια πήραμε;

Η Μεγάλη Εβδομάδα, το Πάσχα και οι ημέρες της επόμενης εβδομάδας, προσφέρονται και για φωτογράφιση. Τα τελούμενα στους Ναούς και εκτός αυτών, τις ημέρες αυτές, αποτελούν προκλήσεις για να έχουμε μαζί τη μηχανή και τα φιλμάκια μας. Διακριτικά πάντα, χωρίς να ενοχλούμε, μπορούμε να καταγράψουμε στιγμές γνήσιες, λυρικές και δραματικές. Μη ξεχνάμε ότι πολλοί φωτογράφοι μας έχουν δώσει υπέροχα αποτελέσματα από τις ημέρες αυτές. Θα κλείσω με μία νεανική μου ανάμνηση, από το νησί μου την Πάτμο. Θυμάμαι ένα κύριο με μία μηχανή Leica στα χέρια να φωτογραφίζει ήρεμα, διακριτικά, τόσο μέσα στη Μονή, όσο και εκτός αυτής. Η εικόνα του έμεινε βαθιά χαραγμένη, χωρίς να ξέρω ποιος ήταν. Μετά από χρόνια βλέποντας την μορφή του σε φωτογραφίες τον αναγνώρισα... ήταν ο Νίκος Οικονομόπουλος. Χρόνια μετά επισκεπτόμενος τακτικά το site του Magnum (στο search βάλτε 'Patmos Easter') βλέπω τις φωτογραφίες του Νίκου Οικονομόπουλου, από διάφορες επισκέψεις του το Πάσχα στην Πάτμο, και θυμάμαι ότι κάπου εκεί δίπλα ήμουν κι εγώ εκεί. Καλές λήψεις καλοί μου φίλοι!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου